VÅRA PRISER

Även om det inte bara är priset som är viktigt vet vi att man vill kunna skaffa sig en uppfattning om vad det kostar att anlita oss. Nedan ser ni våra priser som självklart går att korrigera beroende på vilka tjänster ni väljer. Kombinerar man fler tjänster så får man såklart rabatt och förmåner som kan utnyttjas, mer får ni reda på om ni kontaktar oss redan idag genom att fylla i vår kostnadsfria offert.

PRISER FÖR FLYTT

2 man + Lastbil

495 kr/h

3 man + Lastbil

695 kr/h

4 man + Lastbil

995 kr/h

Möbelmontör från

200 kr/h

Packmästare från

200 kr/h

Expressarbetare från

200 kr/h

Pianoflytt från

1000 kr/h

Pianotillägg i samband med flytt

500 kr/h

Samtliga priser är inklusive 25% moms och efter 50% RUT-avdrag. Vi lånar även ut flyttlådor för 400 kr.
Avbokning ska göras minst 48h innan bokningsdatum, annars debiteras hela summan.

PRISER FÖR STÄD

Hemstäd från

220 kr/h

Flyttstäd från

45 kr/h

Kontorsstäd från

250 kr/h

Fönsterputsning

individuella priser

Alla priser är inkl. moms och efter Rut-avdrag.
Avbokning ska göras minst 48h innan bokningsdatum, annars debiteras hela summan.

PRISER FÖR BYGG

Uthyrning av personal

250 kr/h

Många faktorer spelar in på kostnaden för byggarbete och därför är det svårt att ge dig ett rakt beslut direkt. Saker som storleken på din bostad och vilka tjänster du beställer kommer påverka det slutgiltiga priset.
Fyller du i offertformuläret längst ned på sidan, så har vi alla uppgifter vi behöver för att ge dig ett pris. Offertförfrågan är kostndasfri och så klart inte bindande på något sätt.

FRÅGOR & SVAR

Här ger vi svar på de vanligaste frågorna. Har du några funderingar så tveka inte att kontakta oss!

Priset för städhjälp varierar då olika städuppdrag är olika omfattande. Men fyller du i offertformuläret längst ned på sidan, så har vi alla uppgifter vi behöver för att ge dig ett pris. Offertförfrågan är kostnadsfri och så klart inte bindande på något sätt. Vi har även vår prislista uppsatt här med ungefärliga priser.

RUT-avdraget är ett skatteavdrag för privatpersoner som är skrivna och betalar skatt i Sverige. Avdraget är på 50% av arbetskostnaden. Material och bil omfattas inte av RUT och faktureras därför separat. Det är däremot inget du behöver oroa dig om då det är företaget du anlitar som ansvarar över RUT-avdraget. Givetvis är detta något vi automatiskt tillämpar för alla våra kunder.

Vi har försäkringar hos TryggHansa som täcker eventuella skador på egendom som vår personal orsakar. Skulle något ta skada eller gå sönder så dokumentera och skicka oss bilder. Sen tar vi det vidare med försäkringsbolaget för ersättning och betalar vi så klart självrisken.

Vi tror starkt på fast prissättning då det underlättar för alla inblandade parter. Du kan skicka en kostnadsfri offertförfrågan här så återkommer vi inom kort med ett prisförlslag, skräddarsytt efter just dina behov.

Ja, vi gör alltid vårt yttersta för att du vid regelbunden hemstädning/veckostädning har samma städare.

Nej. Är allt i enighet med vad du utförligt fyllt i offertformuläret så behöver du inte göra mer än att låsa upp eller lämna över nycklar.

Ja, dock 48 timmar innan bokningsdatum. Efter det debiteras hela kostnaden.

Nej, vi meddelar pris inklusive moms innan arbetet påbörjas. Inga startkostnader tillkommer.

Vi skickar faktura efter utfört arbete efter sedvanlig kreditprövning. Om kunden har betalningsanmärkningar så sker betalningen kontant direkt efter utfört arbete.

Vid anställning begär vi bland annat utdrag från polisens belastningsregister och all vår personal arbetar under sekretess. Scandinavian Services AB har dessutom väl utvecklade rutiner för hantering av nycklar och larm samt andra känsliga kunduppgifter.

Skicka förfrågan